Бюджет участі в місті Житомирі
23.02.2017

Міські бібліотеки стануть основними пунктами супроводу «Бюджету участі – 2017»

 Інформаційно-просвітницька кампанія щодо реалізації «Бюджету участі – 2017» серед жителів Житомира буде проводитись на базі КЗ «Централізована бібліотечна система».

Визначено шість пунктів супроводу «Бюджету участі» за адресами:

  • Центральна міська бібліотека ім. В. Земляка, вул. Добровольчих батальйонів, 3

  • Бібліотека-філіал № 1, вул. Київська, 36;

  • Бібліотека-філіал № 3, вул. Хлібна, 29;
  • Бібліотека-філіал № 4, вул. Велика Бердичівська, 66/30;
  • Бібліотека філіал № 8, вул. Офіцерська, 1;
  • Бібліотека-філіал № 16, вул. Чехова, 4.

В пункті супроводу «Бюджету участі» кожен мешканець зможе:

- отримати консультацію щодо етапів та заходів бюджету участі;

- дізнатися про хід реалізації проектних пропозицій, які перемогли минулого року;

- зустрітися з членами Координаційної ради з питань впровадження бюджету участі;

- отримати контакти локальних координаторів;

- заповнити та подати бланк-заявку проектної пропозиції бюджету участі;

- провести зустріч та обговорення пріоритетів розвитку мікрорайону та проектних пропозицій з іншими мешканцями.

Директор КЗ «Централізована бібліотечна система» Лариса Харчук розповідає, що бібліотеки міста мають кваліфікованих працівників та сучасну матеріально-технічну базу для забезпечення реалізації проекту «Бюджету участі».

Консультанти будуть допомагати визначити потреби мешканців мікрорайонів та заповнити бланк-заявку, здійснюватимуть прийом проектних пропозицій. Пункти супроводу бюджету участі будуть працювати не лише як інформаційні пункти але й сприяти встановленню між житомирянами добросусідських відносин та спільному проведенню дозвілля.

Згідно графіку члени Координаційної ради з питань впровадження «Бюджету участі» будуть проводити консультації мешканців

Навчання з бібліотекарями попередньо проводять сертифіковані тренери щодо впровадження проектів публічного бюджету.




Повернутися до списку