Бюджет участі в місті Житомирі

ОРГАНІЗАЦІЯ ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДРАХУНОК РЕЗУЛЬТАТІВ

1. Відбір проектних пропозицій, що отримали позитивну оцінку та були виставлені на голосування, здійснюють члени територіальної громади міста Житомира, які мають реєстрацію місця проживання або перебування в офіційних документах «місто Житомир» через офіційний веб-сайт Житомирської міської ради, після авторизації через систему BankID, шляхом заповнення електронної форми для голосування, або особисто бюлетенями в офіційних пунктах для голосування за наявності паспорта та ідентифікаційного коду (або надання довідки про його відсутність з релігійних або інших переконань).

2. Координаційна рада визначає перелік офіційних пунктів голосування, форму бюлетеня та процедуру підрахунку. Уповноважений робочий орган Житомирської міської ради оприлюднює вищезазначену інформацію не пізніше ніж за 14 календарних днів до дня початку голосування на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.

3. Бланки для голосування можна буде отримати в офіційних пунктах для голосування в період їх роботи. Також у цих пунктах можна буде ознайомитися з переліком проектних пропозицій, що беруть участь у голосуванні.

4. Голосування  відбувається шляхом:

- Он-лайн голосування на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, розділ «Бюджет участі (громадський бюджет)», шляхом заповнення відповідної електронної форми для голосування; авторизація – через систему BankID.

- Особистого голосування в офіційних пунктах для голосування.

5. Голосування за проектні пропозиції триває протягом періоду, визначеного Координаційною радою, після їх оприлюднення на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.

6. На бланках для голосування або в  електронній формі для голосування громадяни можуть вибрати із запропонованих до 5 проектних пропозицій.